SCANDINAVIAN GATHERING GOTHENBURG

ALLTSÅ mina damer och herrar som är in här och läser. Vilken jäkla kanonhärlig, rolig, galen, inspirerarande, tokig, bubblande, skratt och lyckogråtfylld och absolut bäst helg jag har haft på bästkusten i Göteborg. Alltså vilken helg! Jag har svårt att liksom sätta allt på text nu eftersom att superlativen bara flödar, men det har verkligen varit hur bra som helst faktiskt. Hur himla bra som helst! Jag har fått lära känna och träffat så sjukt mycket människor och härliga individer. Många av dessa har jag bara haft kontakt med via sociala medier, men det är så häftigt att äntligen få se deras ansikten. Hur de pratar om sin resa, hur det gått för dom inom Forever Living. Vad de tjänar idag, hur de mår, hur de kämpar för att komma ännu längre framåt, hur de vill peppa och inspirera en själv. 
 
Jag kan konstatera nu efter helgen att poletten har så enkelt trillat ned för mig. Det är helt galtet! Jag trodde aldrig att något som Forever Living kan göra så att människor tjänar de pengar de tjänar, lever de liv de verkligen VILL leva och många har gjort en väldigt snabb resa medan andra hållit på i många många år. Det ser så himla olika ut. Allt handlar bara om hur du själv väljer att lägga upp din egen business, och vilka mål och visioner du har. Många där tjänar 20.000:- i månaden, och andra där plussar du på 100.000:- på de föregående 20.000. Det är helt sjukt. Många tjänar betydligt bättre än så också, och det är så jäkla häftigt att se att de är precis sådana människor som du och jag. Som jobbar för mycket, som kanske kommer från en stressig bakgrund, som vill göra något annat av livet, som vill bli sin egen chef och tjäna de pengar du förtjänar kontra det hårda jobb du gör. Det kära vänner, det är inspiration och morötter för mig. 
 
Sen gäller det att tro på sig själv. Hitta sitt varför man gör allt i livet. Varför jobbar du på det jobb du gör? Varför jobbar du häcken av dig på ditt jobb men fortfarande får ut samma lön oavsett det jobb du gjort? Det är det som är så jäkla fair med Forever, du får den lön du förjänar kontra det jobb du gör. Vill du ha en lönespec med 5 nollor i slutet så vet du precis vilket jobb du ska göra, och hur du ska göra det. Vem som helst kan nå dit, och vem som helst kan komma dit. Det finns inga hinder. Eller jo, det finns ett hinder. Det är du själv. Tror du inte på att du kommer dit du vill, så kommer du aldrig lyckas. Så du måste tro på dig själv, det du gör och framförallt hitta ditt varför. Jag har många varför men framförallt ett varför, och det är att jag vill kunna resa med min stora kärlek utomlands MINST en resa varje år utan att behöva röra min lön. Då pratar vi om att resa långt bort. Kunna boka drömhotellet och bara vara i två veckor eller mer. Det är bland annat mitt varför jag gör detta. Kunna bestämma över min frihet. Vi lever bara ett liv, det är det som är själva grejen. 
 
Jag önskar bara att alla ni skulle förstå hur fruktansvärt roligt det är att jobba med och inom Forever Living. Vilka fantastiskt härliga människor man möter. Hur mycket detta FAKTISKT ger en! Jag har adrenalin i hela kroppen ännu, och har inte kunnat sova på hela helgen. Jag har bara velat vara vaken och ta vara på varenda sekund av helgen. Nu när man kommer hem och landar inser man hur fantastiskt detta är. Hur jäkla stolta vi är över det vi gör, och hur stolta vi är över våra grymma produkter. Så enkelt är det. Man insåg hur många det är som hejar på dig, som vill att du också ska nå lycka och framgång och nå dina mål och drömmar. Jag insåg att alla kramades hela helgen. Alla verkligen hyllade varandras framgångar och ingenting är omöjligt. Där finns det ingen missunsamhet över om du avancerar eller inte. Där är alla glada och lyckliga över varandra. Ännu en gång. Så svårt att överhuvudtaget kunna förklara detta. Känner du att detta låter som något du hade kunnat brinna för lika mycket som jag så tveka inte att höra av dig. Det är en resa du inte vill missa.
 
Framförallt, det jag anammat som enligt mig varit det viktigaste av allt känner jag. Det finns inget OM utan NÄR. Det är stor skillnad på de två orden. Tänk på det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Joel Svensson :

Tack för en grym helg Matilda! Kul att få träffa dig dig och lära känna digäven om det bara blev en liten stund! Ses nästa gång!