NOT MY LYCKY DAY, NO.

Ont i halsen under gårdagen. Och under flygturen hem hann jag konstatera att jag mest troligen kommer att bli sjuk. Inget kom igår, men idag. Helt slut och matt i kroppen. Schackmatt. Feber, och helt färdig. Jag kunde nästan gissa det under gårdagen. Sov fyra timmar på dagen, och tio inatt. Vilket innebär 14 timmars sömn. Slut som en kratta, och jag hatar verkligen denna cirkus. SJUK JÄMT. Och sjuk direkt jag varit ledig, eller ska vara ledig. Det är livet det. No.
 
Så vad gör man idag? Ser film, äter glass, sover och åter sover idag. Och proppar kroppen med alvedon. Och vätska. Älskar det här med feber, really. Och teet smakar skit. Näe, inte min dag. Tydligen instagrammar hela världen om att det är snö på backen här. Jag har inte ens vågat öppna persiennerna. Nu går jag och lägger mig igen, och hoppas på en piggare variant senare idag. Jävla skitliv ibland.
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i