I DIE, THINKING OF YOU

Länge sedan sist. Mycket jobb. En del träning, och en hel del umgänge. En dos eurovision och sen lite trevligt däremellan. Livet rullar på i en rasande fart. Och vips så är det snart juni. Helt jäkla sjukt. Tiden går så fort att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Men det är befriande också, på ett sätt. Jag har insett att jag dött en hel del denna månad. Trots det så har jag överlevt. I know. Låter så sjukt. Och konstigt. Men här kommer några saker jag verkligen inte klarar av just nu. Jag dör sorgedöden över följande dessa dagar och månader:
 
- olyckliga människor. 
- bilder från varma länder
- att inte få vara nära sina kära
- ensamma gamlingar
- olycklig kärlek
- ensamhet
- förvirring
- dom där ögonen man aldrig kommer få
 
 
Nu jobb. Jobb, och åter jobb. Sen blir det träning.
 
 
 
 
 
Publicerat i