HÅLL DET HÅRT OCH SLÄPP ALDRIG

Vilken kanonbra gårdag. Det kändes redan när jag vaknade. Som att jag hade på känn att efter flertalet timmar av sömn så skulle det göra mig något gott. Det blev jobb. Det blev en spontan middag hemma och mys med några härliga människor. Precis som en onsdag ska vara. Det är torsdag idag. Mindre rolig dag, tack vare just det überdåliga vädret. Så en rätt grå dag. Städa, tvätta, diska, och hinka baljor med te, och målat mina naglar lite. Visst blev det lite mys med familjen, men jag har inte packat alls. Och imorgon åker vi. 
 
Ska bli galet skönt faktiskt att åka och lämna staden för en tag. Om så bara för en helg, det gör mycket. Jag hoppas på bra väder, och jag drömmer om att helgen blir perfekt. Vi ser vad det blir men jag åker med en positiv inställning. Dessutom är jag tokkär i Håkan Hellströms nya album. Den går på repeat och jag har hittat mina favoriter. Kanske inte de mest peppiga låtarna, men det ligger väll i min natur antar jag. Nej, mys, och sen bädda ner mig i iskallt täcke och ladda inför morgondagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i