DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR MIG

Vilka dagar det har varit.
Fullt ös varje dag.
Det har varit träning.
Mys och häng med fina personer.
Det har varit avsked, och tårar.
Och det har varit en rejäl jäkla nystart.
Det känns så fint på något sätt.
Och så jäkla sorgligt att hjärtat går sönder.
Det var skönt att fälla några tårar igår.
Få varma kramar.
Och någon som drog händerna på min rygg innan jag skulle sova.
Och som sa att det kommer ordna sig.
Det kanske gör det trots allt.
Och jag kanske kan tro på det med lite frukost i magen.
Jag tänker lite annorlunda när jag har mat i magen.
Men vi får se. Jag lever. I alla fall.
Idag är det lite jobb.
Och sen är det middag ikväll.
Och sen är det lite skidor, och after-ski hos mig imorgon.
Jag är taggad inför helgen.
Och jag tror att det kommer bli bra.
Och föra med sig något gott.
 
 
 
 
Publicerat i