YOU USED TO LOVE TO DIRVE ME WILD

Snart kan jag också bokstavera och konstatera att det är helg på schemat. Bara några värdefulla timmar på jobbet före det, och lite korrigering av mitt löpsteg. Det är så fruktansvärt nyttigt i dagar som dessa att få lite löpskola och jag älskar när jag verkligen lär mig något av det. Eller blir lärd, och får bra coaching. Jag älskar samtidigt att mitt jobb gott bananas denna vecka. Glasögon i alla dess former och storlekar, och det är snyggt. Det kanske inte lönar sig att köpa sig ett par riktiga bågar, då de flesta tror att man kör racet med de övriga. Men det är kul samtidigt. Och jag tror att jag försöker driva brudarna till det lite mer..jaa, wild. Det är kul, så varför inte? Tydligen kan ett par bågar driva somliga till oanade höjder. Ha! Kanske en smula internt. Who knows.
 
Och äntligen kom den här helgen! Veckan har runnit ur mina händer. Det blev det grymmaste passet igår med min vapendragare och jag känner idag att tre dagar av konditionsträning och styrka har gett mig mycket. Det gäller bara att vila också. Jag ska skärpa till mig till i slutet av denna månad och börja uppdatera bättre om man vad jag håller på med, och vad som komma skall. Det kanske kan vara lite roligt för den som känner att den vill haka med på resan. Ni är ju några fina själar som kikar in här, så vi får väll se vad responsen blir. Nåväl. JAG ÄR SÅ PEPP PÅ HELG ATT JAG SPRICKER. Förjäkla gött att jag inte spenderade min helg på en helt annan ort, för där hade man aldrig vetat vem man hade stött på. Nu blir det att ta sig till jobbet, löparskola och sen tar jag bannemig helg och det med besked.
 
 
bästa polaren och jag tar helg, och skräll, men det blir blött. I dubbel bemärkelse.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i