YOU DROWN YOUR HEROES IN RED WINE

Mitt i veckan, och peppen inför helgen är total. Jag längtar så jag är nära på att spricka och jag tror att midsommar kommer leverera en kväll vi sent kommer att glömma. Det känns väll ungefär sådär med tanke på att helgerna som kommer framöver, kommer leverera lika mycket. Sen är det stopp på det roliga. Det är Frankrike i sikte och då är det bara att skärpa sig fram tills att vi åker. Jag är som sagt lite sävlig, och tror på konstiga saker, men när man läser precis samma saker som man fått bekräftat, då kan väll inte livet bli roligare än så?
 
Idag är det jobb, och stenhårt träningspass som gäller. SKÖNT att vara tillbaka i samma form som innan, och det med besked. Jag älskar att jag har någon nu som får mig att ta i lite hårdare än vanligt, och vem det är får det väll visa sig. Men att få meddelande om sträckor på distanser personen levererat, gör att jag bara tar i lite hårdare och springer längre. Tävlingsdjävulen i mig. Ha! Vaknade för övrigt med världens självlockigaste hår, så det är väll bara att le åt eländet. Och om mindre än en vecka så kommer jag sitta hos frissan och det är väll perfekt inför helgerna, och sommaren. Nej jag kan som inte ens nästan klaga på hur dagarna ser ut numera. Det är fullt ös medvetslös på jobbet som gäller nästa vecka tillsammans med allt roligt man kan tänka sig. Det startar på tisdag, sen är det in i mål på söndag. Sen ska jag ta det lugnt ytterligare en stund. 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i