READ MY LIPS, IT'S NOT WORTH IT

Gådagen kan ha varit den sämsta någonsin. Det var länge sedan jag upplevde att dagen gick så fort trots så lite tid och trots så fruktansvärt dålig magkänsla. Men det kanske är så ibland. Tiden går, utan att man egentligen gör något särskilt, eller reflekterar över det. Nåväl. Det sög, alltså gårdagen. Men det blev ett mycket mysigt avslut vilket fick mig att tänka om. Jag har stoppat mina tankar till idag. Och idag känns det faktiskt bättre. Även om jag är fruktansvärt trött ännu en dag. Ha! Jag vet inte vad det är för fel med mig. Är väll bara att svepa en flaska mivitotal eller något. Det är väll något jag är bra på tänker jag. 
 
Idag blir det jobb, och sen väntar träning med finaste Lisa, och sen blir det nog bara att dö och lägga sig tidigt. Jag tror att det är det som gäller denna vecka. En lugn, skön och arbetsrik och träningsrik vecka. Det behöver inte vara svårare än så känner jag. Och denna trötthet ska jag mota i dörren tänkte jag. Nåjo, jobb. Sen en dag närmare helgen som är ledig.
 
 
 
Publicerat i