OM VI SKULLE ÅKA DIT, GÖR VI DET I LIMOUSIN

Tisdag. Gårdagen blev sen, med en massa surr och fruktansvärt härligt att se denna kära vän igen. Hjärtat känns sådär tusen bitar lättare. Och jag känner mig någorlunda pigg trots infektion efter gårdagen. Det känns som att en dag på jobbet kan göra mig gott istället. Annars har jag laddat inför helgen som kommer, och det kommer bli perfekt. Det är då vi sätter starten på det som kommer och starten på sommaren. Det är härligt när man egentligen bara väntar, och längtar. Och utan att vara hjärnforskare så kan jag nog räkna ut att sommaren kommer leverera höga toppar. Yes! 
 
Nu har snart mitt boxningsöga lagt sig, och jag hoppas att det sker rätt snabbt. Jag skrattar mest, komedin i att se ut att gått några ronder i ringen. Nåväl, jag inser att jag kanske är någorlunda bra på att underhålla människor i min närhet. Jag bjuder gärna på mig själv, så varför inte nu också. Ha, livet på en pinne. Det ska inte vara lätt, inte alls. 
 
Jag funderade på en sak. Som jag egentligen är helt emot gällande mig själv. Att visa formbilder. Men jag känner nu att jag det gått så jäkla bra. Så kanske att jag bjuder på en bild eller två, hur låter det? Modiga människor som vågar blotta sig själv,  och inte lämnar mycket till fantasin. Men det är grymt samtidigt. Äsch, vi får se. Ha en grym dag, så levererar vi en mycket bra dag. Snart dags igen för en härligt urspårad kväll med nattliga bad, och lite annat på det. Kallt som satan, det gör nog kroppen gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i