MY HEART IS TAKING OVER

Fredag, det känns verkligen i hela jäkla kroppen! Jag är glad att jag vaknade en timme före klockan ringde. Har legat kvar i sängen och bara mått så jäkla bra. Gjort mig naturell yoghurt och jordgubbar, och bara druckit mitt supergoda te. Vilken morgon! Det vankas student idag, och jobb och lite annat däremellan. Imorgon är det middag och jobb som gäller. Och kanske en och en annan rolighet. Det tror jag på! 
 
Jag har insett att jag sparar alltid det bästa till sist. Oavsett vad det gäller. Som nu. Jag äter gärna upp yoghurten innan bären, och sprarar det bästa till sist. Jag fick mitt fynd hem igår, och lyckan är så jäkla total. Jag minns en gång i tiden då jag pratade med en mycket vacker person. Den personen träffade jag ute på en fest, och det var nog ödet det. Jag fick höra att jag aldrig mer skulle bära långklänning, att jag istället skulle ha kortklänning. När det visade sig nu att personen råkat sett mig i en längre kreation så fick jag ett meddelande igår. Långklänning, det är det jag ska bära när jag ska gifta mig. Så det var fint, mycket fint. Det kommer jag som sagt att spara även det till sist.
 
Det kanske blir långklänning imorgon trots allt, vi får se. Idag så är det mitt bästa leende som gäller. Jag är glad, jag är riktigt laddad inför dagen och jag ser fram emot eftermiddagen. Den här dagen och helgen framförallt kommer bli så jäkla fin! Underbart, att livet verkar vara på gång att vända.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i