ALL THIS TIME I WAS FINDING MYSELF, AND I DIDN'T KNOW I WAS LOST

Redan snart mitten på veckan, och tiden och dagarna bara rinner ifrån mig känns det som. Hur var helgen då? Startade jag sommaren på bästa sätt? Jag är beredd att lyfta upp en hand för det. Jävlar i min lilla låda vad rolig helg jag haft på alla sätt och vis. Och lite tankar på det, och lite för mycket skratt för ens eget bästa. Det är galet att man bara kan känna det i hela kroppen att sommaren kommer få den rivstart som den förtjänar. Verkligen på alla sätt och vis. Och jag är glad att jag vågar tro på det också. 
 
Så det har varit en kanonvecka so far. Har hunnit med en löpartur, trots en liten liten infektion kvar. Men jag tror att jag motar bort den med lite träning. Sen blir det förstås att ladda om inför helgen. Jag tror att midsommar kommer bjuda mig på det allra bästa som den helgen kan tänkas att ge mig. Och jag vågar tro att de kommande veckorna vill bjuda mig på allt av det bästa från alla världar. 
 
Det är då helt åt jäkla vansinnet att man kan vara så glad som jag är nu. Bästa tiden kanske var nu ändå på det här året, och jag är beredd att även där tro på det. Dagarna är så fullsmockat planerade att jag nästan mår bra av det också. Bekymmersfria livet, vad har du gjort med mig? Nåväl, ladda för en dag på jobbet och sen gymmet och städa ikväll. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i