ELLER VARA UTAN KÄNSLOR ÄR VÄLL ÄNDÅ SAMMA SAK,

Har skapat magiska listor med musik som fyller mitt liv och mina dagar numera. Det har hänt något med mig. Jag tror faktiskt att det hänt något med mig på riktigt. Och snart kanske det är dags att säga adios till det som jag kanske egentligen inte bryr mig om men som finns. Det är ingen sorg i att säga adjö till det, utan det känns snarare så skönt på något konstigt sätt. Det är dags snart känner jag, och då blir det spännande och se vad som händer. Eller hur tankarna går för den delen. Jag har fått älta sönder mig själv denna vecka. Vilket har resulterat i ett endaste lagade mål mat på flera flera dagar. Jag har levt på luft, vatten och jaa. Något annat. 
 
Det är skönt att bara vara själv en kväll som denna. Det är stora koppar med te som värmer mig, och det är lika stora funderingar som rör sig i mitt huvud. På ett bra sätt. Det bästa av det bästas musik, och så det där. När man varit solen, landat som en mosad mördarsnigel och börjar allt mer likna en fjäril så kan inte livet vara så jäkla orättvist och knäppt och dumt som det låter. Jag ska försöka bli av med förkylningen och sen är jag mer än redo att ta tag i allt som kommer. Det är som att lära sig att gå igen. I mycket i mitt liv. Jag är nervös. Knäsvag igen och lite sådär hungrig på livet. Jag minns när jag kände som jag känner nu. Det var a while ago. Nu är det något annat. Något helt annat. Jag försöker få brudarna på jobbet att gå mer bananas, men nu är det nog snarare jag som blivit..galen. Igen.
 
 
Jag älskar känslan som ligger och vilar i kroppen min. Från morgon, till natten, till morgonen igen. Från regnet smattrandes mot mitt fönster, till solen som lyser mig i ögonen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i