WHEN I'M WISER AND I'M OLDER

Ni är tappra som kikar in här varje dag. Jag kan inte säga mer än det. Och jag har egentligen inte erbjudit något större eller roligare inlägg på några dagar. Men det är kanske så det blir ibland. Det finns så mycket annat som tar upp min tid på dagarna. Och det är fullt ös på jobbet. Och man kan väll säga att det är fullt ös medvetslös gällande allt i livet. Det finns ingen tid att uppdatera längre. Men det kommer inlägg när det kommer.
 
Livet är annars alldeles underbart och verkligen hur jäkla härligt som helst. Jag är lycklig varje dag jag vaknar, och nu ser jag framåt och inte bakåt. Det känns så fruktansvärt underbart. Jag har gjort slut med det gamla och tråkiga i livet. Och nu blickar jag framåt. Enbart. 
 
Det kommer ett inlägg här snart där jag ska försöka förklara. Eller sätta ord på allt. Och framförallt fortsättningen på det här året. Livet är så fruktansvärt härligt bara.
 
 
 
Publicerat i