SCARED THAT I COULDN'T FIND ALL THE ANSWERS HONEY

Vilken dag. Utmattande. Lång. Fartfylld. Intensiv. Skrattanfall. Sorg. Och lite spilld mjölk på det. Mellanmjölksdagarna i sitt esse kan man lugnt konstatera. Nu ligger jag och knappt kan röra mig. Om det är träningsvärken sedan igår, eller om det faktiskt beror på att jag är färdigt som artist. Det är en annan fråga som kanske inte får sitt svar idag. Eller imorgon heller för den delen. 
 
Jag riktigt längtar tills att jag slutat imorgon. Det kommer bli så fruktansvärt härligt att få denna fina underbara människa hos mig när fruarna åker till fjällen och roar sig. Det går ingen nöd på mig i helgen. Helgen kommer bli hur härlig som helst. Ska försöka lägga mig och sova i normal tid. Hur det går, det drar vi lott om. Säkerligen vinst till dig. Vinnare.
 
Ett låttips. Alltid något. Såhär på kvällskvisten.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Anonym:

Hej hjärtat! Hoppas att ni får en underbar helg tillsammans och det är så roligt att Carro kommer. Vill ni komma till kurra så hör av dig. Många kramar från mig till dig <3