FALL, FALL DOWN LIKE A BIRD

Måndag morgon.
Ny vecka.
Och jag vet att det är fyra snabba dagar till helg.
Och ledighet.
Så underbart tjusigt!
Förra veckan var så sjuk.
Och på så sätt väldigt tråkig.
Och lördagen bjöd på lite fest.
Och ett kaotiskt avslut.
Men det känns bättre idag.
Trots världshistoriens kramp i magen.
Men det ska vi övervinna idag.
Jag längtar till jobbet.
Och så blir det kanske en vilodag idag från träningen.
Kroppen värker så nu får vi lyssna på varandra.
Jag är så frustrerad gällande så mycket.
Så jag ska försöka träna skiten ur kroppen under veckan.
Med allt jag bär på i huvudet så lär man väll springa till Afrika.
Eller åtminstone till Stockholm.
Vad vet jag.
Nej nu peppar vi varandra så blir detta succé.
 
 
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Michelle Osein:

älskar ditt hår!