LUGNET SJÄLV

Känner mig som rubriken idag.
Lugn.
Skön dag.
Det är favoritdagen. Fredag.
Och jag har vaknat utvilad.
Skönt, mycket skönt.
Önskar dock att jag varit i Göteborg just nu.
Hade varit så grymt och gå på bokmässan.
Nåväl.
Snö och Kiruna, inte så dumt ändå.
I kväll blir det lugnt för min del.
Ska packa ner lite grejer i lägenheten.
Det vankas tapetsering på måndag.
Så bäst att förbereda i tid. 
Imorgon är det AP-träff med jobbet.
Ska bli grymt kul.
Känner mig taggad redan nu.
Så ska handla det sista idag.
Drycken.
Sen är middagen klar.
Vilken fin dag det blir idag.
Och hela helgen kommer bli grym.
Hoppas du som läser får en uuuunderbaaar dag!
Det kommer jag ha.
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Sanna Svedin:

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig!