JAG KRIGAR PÅ - EN DAG KVAR

Precis som rubriken lyder.
Det är fight just nu.
Jag försöker bli av allt vad jag kan med förkylningen.
Och det är bara en enda dag kvar tills examen.
Imorgon är det definitivt färdigt.
Vilket känns oerhört härligt.
Det känns så stort att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.
Jag är så glad.
Glad trots förkylning som väcker en.
Solen lyser ute.
Jag bombar kroppen med te och varm dryck.
Och jag försöker att bara ta det lugnt.
Så härlig dag.
Idag ska en hel bunt med skolböcker tillbaka till biblioteket.
Och sen är jag så gott som fri människa till imorgon.
Tvätta ska jag också hinna med.
Härliga härliga torsdag!
Publicerat i
#1 / / Sofia:

tack :D

allt bra?

#2 / / Neha:

Muums:D

#3 / / Anonym:

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments

#4 / / karoline:

men gud tack snälla!

och GRATTIS till examen :D