MY LOVE IS SOME LOVE YOU NEED

Tisdag.
Eller förresten Onsdag idag.
En timmes lektion.
Tjoho.
Och goväder ute.
Jsg gillar Piteå just nu.
Det är fint faktiskt.
Och lagomt varmt/kallt ute.
Och humöret är på topp.
Sovit sådär tusen timmar.
Perfekt friends.
Då tar vi denna dag och gör något bra.
Jag ska surra som tusan idag.
Vilket jag är bra på.
Har jag fått höra.
Dödade myten om att norrlänningar är tysta.
Priset för det?
Ingenting.
Publicerat i
#1 / / Sannalitens.se:

Hej! Gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :) Hoppas allt är bra annars? :)

Kramar!

#2 / / elin:

snygging!

#3 / / Jenny:

snygg hårfärg du har! :D

#4 / / sara stenros:

fin blogg!

#5 / / Dena:

Beautiful hair!

Big kiss!♥

<a href="http://style-limelight.blogspot.com/">Style LimeLight</a>