dagar som dessa kommer man att komma ihåg när vintern kommer

Jag har nog aldrig tänkt på hur vacker hösten är som idag.
Piteå är fantastiskt fint när solen skiner.
Och särskilt idag.
Några grader varmt. Solen visade sig från sin bästa sida.
Och löven ligger ännu kvar på marken i staden.
Värmer asfalten.
Hade jag varit designer. Eller haft talang för att måla.
Då hade jag ritat med lövens färger.
Jag gillar löven på hösten.
Dom har färg. Och karaktär på samma gång.
Idag satt jag på en bänk och bara myste i solen.
Det var länge sedan jag gjorde det faktiskt.
Och den sista oktober dessutom.
Det brukar vara kallt då.
Det kan hända att det varit snö förut.
Men idag. Idag visade sig den sista oktober på sin rätta sida.















Publicerat i
#1 / / mami:

vilka härliga höst bilder kramis

#2 / / A.L:

svar' härligt! ja det är jätte bra :D sj?

#3 / / Christoffer:

Härliga höstbilder :D