one day off

Jag hade den mest konstigaste dagen igår någonsin.
För det första så var jag och besökte sjukgymnasten.
Det känns grymt nu efteråt.
Jag tror att det kommer bli bra nu.
Men övningarna man skulle göra. Hej kom och hjälp mig.
Kändes lite roligt, det måste jag erkänna.
Dock så känns det som sagt sjukt bra just nu.
Med allt. Allt känns så grymt grymt bra bara.
Jag ser att det finns hopp om livet nu.
Eller mer att lampan har börjat lysa. Och det känns grymt!
Därefter spenderade jag en hel dag bara på att vara på staden.
Äta mat. Fika. Spendera massa timmar i att bara grubbla.
Och prata. Att bli totalt förvirrad. Att inse att man har det bra.
Att man är nöjd. Att bara sitta och fördriva massa tid.
Det kändes skönt på ett sätt.
Jag hade inga större planer för dagen.
Därför blev det perfekt.
Idag är min dag alldeles perfekt ska jag lova.
Jag är ledig. Tills på måndag.
Oh happy daaaaay.


Publicerat i