jag har kommit på det.

Den halvt svåra frågan är löst.
Eller i alla fall påbörjad till att faktiskt bli löst.
Trots mitt intensiva pluggande idag.
Så har jag mitt emellan raderna kommit på vilken låt som är jag.
Den som skrev frågan gav mig något att bita i.
Men nu tror jag att jag har kommit på en låt.
Denna låt är för mig väldigt positivt laddad.
Jag blir peppad på livet och sjukligt danssugen.
Den är min raka motsats i dialekt. I tal. I språk.
Det är något svenskt. Något riktigt bra skulle jag vilja säga.
Den låten har fått mig att springa långt många gånger.
Eller för den delen fått mig att bli lite som mig själv.
Tokig, färgglad och lycklig.
Allt det där är jag. Och lite till med denna låt

http://www.youtube.com/watch?v=6NOV_vmVFxc

Klicka in på den länken.
Den bara bråkar med mig just nu.
Men den låten i alla fall.
Om du skulle titta.



Publicerat i