Överkokta nudlar och planering

Kan ju säga en del om hur min kväll eller min eftermiddag ser ut.
Jag är sjukt trött, och därför så glömmer jag alltid bort pastan.
Den blir sådär seg, och sjukt äcklig.
Men jag orkar inte slänga det.
Jag kastar ner skiten i tallriken, och tänker att kryddan fixar det.
Njaa, så blev det inte heller.
Hälften av alla nudlar blev kryddade.
Så de som var okryddade, de var bara att blunda och svälja ner.
En gröt helt enkelt.
Gott var det inte heller, men mat ska man visst äta.
Bättre än yoghurt.
Det kalla glaset med iskall mjölk gjorde allt.
Det gjorde så att jag kunde få ner det mesta.
Och jag funderade på att sticka ut och springa.
Jag tror jag springer till sängen.
Är helt sjukligt slut så det finns inte.
Inte när man kommer hem mitt i natten.
Haha, fast det är nog bara tidig kväll.

Sitter också och planerar helgen.
Det ska bli roligt hur det än slutar.
Jag vet och tror att det kommer sluta bra, vilket göra mig glad.
Så hur som helst längtar jag till vad helgen har att ge.
Nåväl, it's friday tomorrow så vi får väll se.
Nu är det friidrott som gäller och sedan sova.
Mer spännande än så kan det nog inte bli..

Publicerat i
#1 / / frida:

haha sötnos då!! Du, är du i kiruna den 13/8 och en vecka framöver?



KRAM