Pigg och glad

Vaknade ÄVEN denna morgon någon minut efter 8.
Vad är det med mig och det klockslaget?
Men samtidigt, det är härligt !
För då har jag heeela långa dagen på mig att göra andra saker.
Det finns inget värre då man sovit så länge att man får ångest.
Hela dagen har gått och så har man inte gjort något.
Så idag så blir det mys och bara umgås.

Igår så gick hela dagen ut på att städa.
Tvätta och städa ännu mer.
Har inte orkat eftersom jag varit sjuk, men nu är det snyggt.
Luktar nystädat och lyssna på denna.
Finns det något bättre att lägga sig i en säng som är renbäddad?
Nej jag tror inte det, kan vara svårslaget.
Där täcket har legat ute och det luktar friskt om det.
Haha, det är sant. Jag gillar det.
Sen blir det dessutom middag med kära frugan.
Har inte riktigt koll på vad det blir ännu, men en uppdatering kommer.
Det lovar jag :)

Kärlek


Publicerat i
#1 / / Sannas Fotografi:

Tack, trivs som fisken i vattnet hittills iallafall :)



Åh, en renbäddad säng är gudomligt :)