Energin sprudlar och här sitter jag

Jaa nyäten och belåten.
Bra gjort dära brorsan, mycket god mat.
Speciellt när det är favvorätten på gång : p
Köttfärssåsie med spagga, grrr det får vem som helst att börja spinna.
Hahaa, jaa om inte annat så mig i alla fall : )
Bästa maten ever, punkt ochc pricka.

Har massor av energi !
Jag är glad, har lust och slå på en gammal skiva.
På med all belysning och hoppa runt.
Spela luftgura och städa i mitt rum : p
Kanske ska göra det? : )
Så man rensar ut den negativa luften, haha känner att den gnager lite.
Jaaa eller så gör man något helt annat.
Känner att gör jag ingenting nu kommer jag inte göra något alls.
Då kommer jag bara ligga hemma hela dagen.
Nej någonting ska jag minsann göra, det har jag bestämt mig för.
Kanske hoppar på spinningcykeln och kliver av när jag dör.
Hahaa, jaa det röstar jag på.
Hoppas det blir en givande kväll i alla fall !

Och du somna' den natten så vaken och drömde om allt,
som vi kunnat göra
O om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt,
o om nån att beröra
Och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken,
men själv låg jag tyst och så frälst av den farliga branten,
jag liksom föll över kanten

Kom min ängel, min älva det börja bli kallt
Graderna sjunker så fort överallt
För så kom änglar och ta mig till han och ge mig en chans
För jag tror att snart brinner ett hjärta för han någon annan stans




Kärlek 


Publicerat i