Jag är lycklig, jag är så lycklig.

Kunde inte börja dagen bättre med att solen sken, och man hade sovmorgon.
Därefter så begav man sig ut för att besöka några ärenden och sen till skoleri..
Gårdagen var sannerligen speciell.
Det var Viktorias och Daniels förlovningsdag, haha som man inte kunde undgå att höra.
Därefter så var det ju fettisdagen.
Ska lägga in bilder från mina semlor som jag gjort : )

Ska ikväll också lägga upp bilder på outfiter som jag funderar på att ha till helgen.
Så ni får mer än gärna anonym som inte anonym rösta på någon av alternativen :p
Haha, hoppas att det blir bra i alla fall !
Är så grymt taggad dessutom att gå ut på fredag, festhumöret är på topp : )
Det härliga glada gänget ska och ut och som jag längtar !

Ska uppdatera senare, men jag är sååå lycklig idag.

Kärlek tills vidare
Publicerat i
#1 / / hannaa!:

vilken partypingla då är matulda! ;)