Tankarna bara rusar genom skallen

Var skönt efter helgen.
Man fick som säga alla sina dumma och icke dumma tankar.
Lisa och Isabella, jag hoppas ni förstår varför jag tänker som jag gör.
Så idag, när jag jobbade och bara och stod och bevakade.
Då rusade tankarna till.
Kommer jag också bli sådär.
Som bara springer mellan hyllorna och fort fort fort testa kläder.
Sen fort fort fort rusa till kassan, kasta upp korten på disken.
Betala, och springa iväg med kassarna.

Eller kommer jag bli den dära som går till affären tidigt.
Går runt i butiken i flera timmar.
Tittar lite, klämmer och känner lite.
Tittar lite mer, går ut ur butiken, går tillbaka, tar kläderna.
Går luuungt till provhytten, testar i lugn och ro.
Betalar och ger lååångsamt korten eller pengarna till expediten.
Tar min påse och säger hejdå och går ut.

Eller är jag den hära sista minuten, som går fem minuter före dom stänger.
Börjar då lasta på mig en massa kläder.
Testar, men man vet att expediten flåsar en i nacken.
Testar lite till, och till sist hör man ett beklagande:
-"Vi stänger snart, du får faktiskt lägga på en rem"
Så till sist prövar man allt, men inser att jaaa allt kanske passade.
Trots att det egentligen inte gör det.
Så man lägger fram kortet och betalar.

Hahaaa, förlåt, men jag är ibland extrem.
Denna av alla mina tusen tankar jag har haft idag.
Då frågar jag alla er som känner mig.
Vilken typ av dessa är verkligen jag?




Var den lockiga tanten idag igen.
Tror faktiskt att jag kan göra något utav mina egna lockar snart.
Jag har faktiskt börja vänja mig, lite.

Kärlek
Publicerat i