"where is your heart"

Cause I don't really feel you.
Denna dag var väll lite anourlunda.
Jag gick och lade mig igår vid sådära halv två - två tiden.
Kunde inte somna direkt utan låg och vred mig.
Till sist somnade jag och hux flux vaknar jag av att mamma väcker mig.
- Vad vill du ha till frukost, skinkmackor eller något annat?
- skinkmackor med juice..

Därefter klev jag upp direkt, utan att ha en aning om vad klockan var.
Jag kliver upp och inser att den är bara vid tio snåret.
Inte konstigt att jag känner mig en smula trött nu när mamma börjar med dags-att-kliva-upp time så tidigt.
Jag har allid haft lätt för att kliva upp direkt , jag vet helt ärligt inte hur snooze knappen fungerar.
Har aldrig använt den så vet faktiskt inte..

Ska  ta tag i mitt rum idag. Dags att kraftsamla känns det som.
Egentligen hade jag velat riva ut allt ur mitt rum , förutom garderoben.
Den är mitt ess i mörkret, mitt masterpiece !
Allt annat hade varit skönt att kasta ut, bara för att få rensa luften lite.
Kanske då det är dags för en omublering ? :O
Det är då jag ligger på topp, då jag får ha på mig mina sunkigaste kläder.
Omublera rummet fritt och lyssna på bra musik,  då är jag verkligen mig själv till 150,5 %

Har beställt lite kläder som kommer hem till mig inom en snar framtid, och jäklar som jag längtar !
Nej har massa jag måste uträtta idag, får kanske sällskap av goda vänner dessutom , så pliken kallar..

puss
Publicerat i