GÖR MIG GLAD

Allt händer mig.
Och jag har mig själv att skylla.
Hälsoundersökning strax.
Alltså jag förstår inte hur jag tänker.
Helgen var fin.
För bra för att säga desto mer om.
Grym fest i lördags och jag hade grymt kul.
Och idag lider jag av någon slags panik.
Får knappt i mig någon mat.
Är trött men kan inte sova.
Borde ha packat, men gjort annat istället.
Ett dokument ifrån att lämna ifrån mig det en stund.
Och en jävla massa annat att göra innan.
Kroppen har varit ett inferno senaste veckan.
Och tror att direkt jag sitter på planet är det kört.
Antingen lär jag drabbas av ett skrattanfall eller gråtfest.
Tror det blir förstnämnda, brukar vara jag. 
Ska nu bara stressa och leva 150% innan jag är klar.
Sen åker jag bort.
Ska inte göra ett skit i två veckor.
Sola, träna och försöka andas i normal takt.
Jo jag har packat.
Bikinis, och träningskläder.
Resten? 
Äsch. Det hinner jag. 
Lever man som om man vore rockstjärna så packar man dagen innan.
Eller samma dag.
Wish me luck. Imorgon 18.00 har jag officiellt semester.
Värt att fira?
OH YES!
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Helena:

Vart åker ni?