JUNI, JULI, AUGUSTI

Jag är tillbaka igen.
Om än för länge sedan.
Det har hänt ofantligt mycket sedan sist.
Man har hunnit ta examen.
Hunnit med att flytta.
Packa, flytta och ännu mer flytt.
Och jag har hunnit med utgång med jobbet.
Och utgång med mina fina vänner.
Livet rullar på utan hinder.
Ska försöka ta vara på min sista lediga vecka som kommer.
Ska vila.
Göra precis det jag vill.
Och må hur bra som helst.
Skönt.
Jag är trött.
Och oerhört glad just nu.
Jag har hittat hem känner jag.
Underbart att du som läser fortfarande går in här.
Jag lovar jag ska bli bättre på att uppdatera.
Publicerat i
#1 / / kirsty:

lovely picture

Svar: Oh, thank you!
Matilda

#2 / / Fridan:

Äntligen! Jag saknar ju dina mysiga frukostbilder ;)

#3 / / Lina S:

Fin bild!

#4 / / Anonym:

verkligen fin blogg❤

#5 / / Vicky:

fint! ska ju kännas bra att blogga.

#6 / / Rana:

åh så fin färg du har på håret tjejen.