jag tar en paus

-Magsår
-Sönderstressad
-Svårt att sova
-Magsmärtor
-Full fokus
-Plugga varje dag
-Tränar
-Reser
-Socialt liv
-Trött
-Vill ge upp
-Orkar kämpa vidare
-Tar ett break
jag tar ett break ett tag. härifrån. där jag kan.
jag inser att jag bara är människa.
att det är mitt liv det handlar om.
jag är inte gammal, men redan i denna sits.
någonstans så inser även jag att det inte är bra.
jag kommer inte kunna hålla på såhär länge till.
den berömda väggen är snart där.
jag har inte velat förklara hur det faktiskt ligger till.
men nu vet du, och jag måste försöka bli frisk.
och försöka att göra mitt liv bättre.
ständig stress har skapat detta. så nu ligger jag hemma.
trött. utmattad. utslagen. och tack för att du finns.
förlåt till alla er som läser, men vi hörs när jag blivit bättre.
jag går före nu trots allt.
Publicerat i
#1 / / Linn:

Hej, jätte fin blogg!

Kolla gärna in min :)

#2 / / Anonym:

kryyya på dig!

#3 / / anna:

var rädd om dig och vila upp dig!

#4 / / fröken franck:

Inte stressa min lilla prinsessa, kram <3

#5 / / Anna:

sv: tack så mycket snygging : )



ta det lugnt och andas, stressa inte så löser det sej ! krya !

#6 / / mami:

mitt lilla hjärta, bra att du tänker på dig själv,ta vara på dig ,ta hand om dig, vi stöttar dig allt vad vi kan kram love you:-) ha en bra dag så hörs vi i kväll

#7 / / snigelpickan:

Ta hand om dig!