för ska vi älska, så ska vi älska till Buddy Holly eller vad tycker du?

Jag tar mitt pick och pack och går och lägger mig.
Har hört att det kan vara bra att göra.
Jag ska testa det där.
Trenden att gå och sova.
Eller omodernt?
Jag gillar omoderna saker.
Och nytänkande.
Hm det går inte ihop riktigt.
Nåväl jag är full av energi.
Imorgon ska jag äntligen få dansa. Igen.
Jag dansar varje dag.
Mer eller mindre.
Men imorgon. Om jag känner mig själv.
Gäller det att vakna utvilad.
För imorgon gäller det.
Då ska det bli att dansa. Våldsamt.
Så vi ses och hörs och syns då antar jag.




det är något som är våldsamt roligt. kanske är det tanken.
eller så blir det bara så. när man har kul. det är härligt att vara fräknig.
tack pappa för den över-enorma-stora t-shirten förresten. den är cool.




Publicerat i
#1 / / fridan:

charmtroll :)