Helt slut i kropp och själ

Om jag säger såhär.
Jag är jättetrött, åkte på jobb idag på butiken.
Men det var kul, det säger jag inget om.
Fullt med folk hela dagen, och då är det roligt.
Värsta som finns är när det är lite folk.
Man bara trampar runt, men det är klart. Det finns alltid något att göra.
Så det har jag gjort mestadels hela dagen.
Svinhärligt faktiskt !
Så nu sitter jag och äter lite middag.
Haha, eller ska man kalla det middag?
Hårdmackor och en stor te-kopp till det.
Så himlarns gott det där.
Jag är så svag för hårdmackor, det är så mycket godare än mjukt bröd.
Så nu frossar jag i det och myser framför Miss marple.
En ny serie som har börjat.
Brukar i vanlig ordning se den med mor och far.
Men nu får jag börja göra det själv, för dom har inte kommit hem ännu.

Så jag tar badkaret av te och myser i soffan.
Skulle behövt en vänlig människa som masserar mina fötter.
Är det någon som är sugen på det, så hör av dig.
Det hade varit väldigt vänligt..


Publicerat i