händelserik / ohändelserik

Jag vet inte hur jag ska summera min söndag.
Som min lördag antar jag.
Rastlös. Orkeslös. Hungrig. Mätt. Trött. Otrött.
Jaaa jag kan fortsätta. Men det tänker jag inte.
För en gång skull har jag nästan sett en helt match i hockey i OS.
Hör och häpna, men det är sant.
Har inte kollat en helt match utan alltid slutat titta efter ett tag.
Så det kan jag kalla för min bragd : )
Sidney Crossby är värd att stanna uppe för.
Rik är han dessutom, och snygg.
Så han hade jag då inte nekat, men å andra sidan.
Jag måste ta mig till andra sidan atlanten. Bli rik. Bli känd.
Sen kanske jag har något att ropa över.
Hahaha, eller så startar jag en pr-kupp.
Säger att Tiger Woods har besökt busgagen i Piteå.
Nej det känns inte bra, det låter inte bra.

VAD I HELA FRIDEN händer på tvn, usa gör mål mitt i allt?

Nej som sagt var. Tiger Woods har redan gått sin 18 håls runda.
Den brukar vara populär i våran klass.
Nej usch nu sjunker humorn till botten.
Lika att jag går och lägger mig och säger tack för mig.
Sovgott och dröm grymt !

Kärlek
Publicerat i