Jag hade varit precis sådär..

Insåg idag att jag hade varit precis sådär.
Om jag hade stannat kvar.
Hade sett likadan ut, varit precis sådär.
Det kanske blir så.
Man formas och formar.
Till slut är man inte alls egen, eller sig själv.
Skönt, skönt att man vågade just det.
Vara egen.

Hahaa , och jaaa jag vet.
Jag vet att många älskar när jag skriver i gåtor.
Men jag är lite svår, jag vill skriva i gåtor.
Jag vill att den som läser ska sitta och fundera lite.
Eller komma på det direkt.
Känna sig träffad eller bara känna igen sig.

Har avklarat ett springpass nu.
Så jäkla härligt det känns alltså.
Kroppen mår bra, man sover bra och jag mår bra.
Jag mår bra av att röra på mig.

Satt också och pratade med mamma om hur lycklig jag är.
Lycklig över att jag ska flytta snart.
Lycklig över mina vänner, över att dom är lyckliga.
Jag är glad, enormt glad !
Är hemma bara på blixtvisit, packa och åka.
Sen kommer jag hem och jäklarns vad party det ska bli :p

Vi ses då, jag saknar er alla redan

Kärlek och kindpussar
Publicerat i