"I believed in every word you said"

Jag trodde på allt du sa.
Jag gjorde verkligen det, vart enda ord som du sade åt mig.
Hur ska man kunna förlåta sig själv för det ?
Att man är dum och tror och litar på människor som säger saker åt en.
Vet inte om jag vågar göra det längre.
Jag kommer bara bli sårad .
Sårad ända in i själen.
Gör aldrig om det här igen, aldrig.

Ska koka te nu , sätta mig med tekoppen och bara vara i min säng.
Kunner inte kunna somna inatt, har inte kunnat göra det tidigare heller så.
Någon av ni kära kan ju räkna med ett eller två samtal inatt, hoppas att ni svarar.
Varför ens vara dum och sitta uppe och vänta på att höra något ifrån dig.
Det är som att spela på döda hästar, inget att räkna med.

Can you feel this in your heart.
Can you take it to your soul.
I don't want to pretend.
I don't want to be alone.

Kärlek
Publicerat i
#1 / / hanna:

jag känner att jag behöver ett prat med dig. allting låter ruskigt bekant.