Jag orkar inte mer faktiskt.

Jag trodde aldrig det här om mig själv.
Jag kommer att vara tvungen att säga det faktiskt.
JAG GER FAN UPP NU !
Den här dagen har varit den värsta i mitt liv.
Finns nog ingenting som kommer slå denna.

När kommer allt och vända igen?
Nu är man jävlar i mig på botten snart alltså.
Jag behöver dig
Jag orkar inte med allt längre.

När kommer jag börja skratta igen.
Har nog inte fått värre besked än de jag har fått idag.
Hur i helvette ska jag klara upp det hära.
Jag måste men jag vet inte hur.
Vill så gärna skriva vad det handlar om.
Men besked som till och med gör mig rädd och orolig.
Det går bara inte att skriva om.
Får torka tårarna, och försöka klara det hära..

Kärlek
Publicerat i
#1 / / johanna:

Man blir ju själv nere när man läser de här. Hur har du de egentligen ?