Dagen - D eller "Det är då allting händer"

Jaaa, den här dagen har verkligen varit den här dagen alltså.
För det första så kommer jag en halvtimme tidigare till skolan än när vi böjar, och visst det kan vara skönt och komma tidigt men inte alltid, hoff hoff jag vet inte vad jag tänkte med i morse.
Sedan har dagen bara varit en hel jävla karusell..
Det här var Dagen - D eller "det är då allting händer" just idag.
Kände mig inte heller allt för motiverad över att gå till skolan , men trogen som man är så går man iaf, bara för att jag inte vill se de dära små klottrorna på mitt frånvaro papper, det ser så fult ut : /

Jag har den dära jäkla drömsemestern och göra också och jag känner min inte ett dugg intresserad, men sånt måste göras och jag ska verkligen fixa det dära alltså, så är det bara, om det så med våld krävs. Vilket jag dock inte hoppas att det ska göra. Prov fick jag reda på igår på naturkunskapen efter lovet. TACK så mycket, så slipper man hetsa ihjäl sig före lovet, jag känner verkligen att det beskedet kom lämpligt.

Insåg så mycket saker igår, och har lärt mig så mycket under dessa år så jag känner mig klokare än förut, har aldrig känt mig såhär bra, men jag gör verkligen det. Jag känner mig bättre än någonsin och vågar idag stå och göra saker som jag aldrig gjort tidigare. Jag tar kampen och jag tar skiten ! That's it !
Nej nu ska jag sluta, känner att den negativa energin tar nästan död på mig , funderar seriöst på att säga till alla människor som sprider dålig energi runt omkring sig att sluta genast, de vet inte hur påverkad man blir egentligen. Därför så ska jag verkligen börja dagen imorgon med att le, jag ska le och jag ska då inte sluta på läääänge, det säger jag då bara !

Ha en alldeles förträfflig dag och önska mig lycka till om jag ska ut och övningsköra idag !
Pussar och kramar <3
Publicerat i