SOM SÅR I DINA ÖGON, DU KAN BARA SE DÅ OCH DÅ MED DOM. GE INGEN TID TILL ÅNGER, DET BLIR BRA VAD SOM ÄR KOMMER

Vilken vansinnigt lång och galen helg det har varit. På alla sätt och vis. Det har varit full fart från att jag klev på min ledighet i torsdag till idag. Och jag är helt slut, och glad och matt i hela kroppen. Men det har varit värt det. Livet är så jäkla jäkla bra just nu att jag liksom bara, lever. Det är skönt att man känner att man verkligen lever, fullt ut hela tiden utan att tänka på det desto mer. Jag vågade aldrig tro att den här sommaren skulle starta som den gjort nu. Men jag får blygsamt säga att jag är glad över vad jag är med om just nu. Och vad som händer i mina dagar. Trots att världens arbetsvecka väntar så är jag så tokladdad inför det som kommer. Jag är bara så jäklarns glad.
 
Så annars idag? Vad händer då på schemat? Inte ett endaste knop hoppas jag på, i alla fall inget ansträngande. Ska nog bara ligga och vila hela dagen. Det förtjänar jag. Sen kommer en vecka utan dess like, men jag ler, öppnar ögonen och bara andas in det bästa som kommer. Yes, jag vågar knappt tro det men den bästa tiden kanske är nu. Ändå.
 
 
 
 
 
 
Publicerat i