HOT SUMMER NIGHTS, MID JULY. WHEN YOU AND I WERE FOREVER WILD

Vilken perfekt morgon. Vaknat innan klockan ringde. Drömt en bra dröm. Och jag kan vara lite sävlig som tror på sånt, men ibland vågar jag tro på det jag drömmer. Eller när jag drömt samma sak flertalet gånger. Så upp och hoppa, pigg och glad när solen visar sig från sin bästa sida utanför mitt fönster. Jordgubbar, god yoghurt, finn crisp och mitt absoluta favoritte just nu. Det smakar som sommar brukar göra. Tänk dig att kyssa sommaren. Jordgubbar, mango, passionsfrukt, och kokos. Helt ljuvligt smakar det, och jag kan nog säga att jag är beroende. Det teet tillsammans med mitt senaste fynd, ett grönt te som smakar cheesecake. Ûbergott I tell you.
 
Så idag känner jag mig lite piggare, eller i alla fall glad. Det är alltid något. Det blir att jobba några timmar på jobbet, och sen umgås ikväll. Och sen ska jag bara ta vara på dagen, det är det bästa. Snart helg, och snart startar jag officiellt sommaren. Härregud, jag blir en blandning mellan knäsvag och förväntansfull. 
 
Har för övrigt snöat in mig lite väl häftigt på Lana Del Ray, och hade jag nu valt att någon gång att konvertera över till andra sidan så är hon, och Beyoncé mitt wild card. Härrejesus vilken röst hon har. Nåväl, nu ska jag bara njuta lite till sen blir det jobb för hela slanten.
 
så nyvaken man bara kan vara men en glad prick.
 
 
 
 
Publicerat i