CAN'T HOLD US DOWN

Måndagen som ska ta mig till helgen snart. Tre snabba dagar. Sen ledig och sen blir det el stockholmo som gäller till helgen. Kunde inte längta mer än nu, och kan inte längta mer till att jag är framme. Tror att flygskräcken min ska få sig en omgång och det kanske till och med måste inhaleras för att överleva. Vi får väll se vem som är starkast på planet. Jag eller just, planet. Who knows. Gårdagen bjöd på skräckhuvudvärk, och bjöd på lite mat. Sen var det ungefär som lugnet själv. I och för sig har själva helgen bjudit på lugnet själv. Det är rätt fint ändå.
 
Och hur man mår då? Jo, helt jäkla suveränt faktiskt. Och det är så skönt att gå på jobbet idag. Det blir med lätta steg. Och sen blir det lätta steg till gymmet, och därefter hem och äta med familjen. Helt helt perfekt och det är precis vad jag behöver just nu. Inga urladdningar, bara laddningar fulla med energi. Nu en bekymmersfri promenad till jobbet och sen är det bara och kriga på i veckan, men det lär det som sagt inte bli några problem med att göra.
 
 
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Amanda:

Finns fortfarande jättemycket fint kvar i bloppisen!
Så in och shoppa loss hos mig, allt till grymma priser!
Sakerna kan självklart skickas.

Vi ses! :)

#2 / / Emelie:

men åh vilken himla fin blogg! har du lust att göra ett bloglovin byte? i såna fall kan du väl säga till när du följer mig så kommenterar jag din blogg när jag följer dig tillbaka :)