EN SÅNDÄR DAG DU VET.

Idag är en sådan där dag då jag dricker te.
Massvis med te för att repa halsen.
Idag är en sådan dag som jag äter massa alvedon.
För att bli frisk.
Idag är en sådan dag jag kokar massa ägg.
För att jag drömde inatt att jag var sugen på det.
Idag är en sådan dag då jag egentligen inte orkar laga mat.
Men där jag ändå värmer köttfärssås och spagetti.
Idag är en sådan där dag då jag vill sova mest hela tiden.
Men jag är vaken ändå, för värken i kroppen håller mig vaken.
Idag dricker jag litervis med te återigen.
Allt för att göra så jag blir frisk igen.
Idag är en sådan dag då jag inte äter halstabletter.
Trots att jag kanske borde.
Idag är en sådan där dag då jag älskar mina muminmuggar extra mycket.
Och idag är en sådan dag jag är glad att jag lever.
Publicerat i
#1 / / martina:

man kan verkligen ha sånna dagar ibland! :D



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

#2 / / Johanna:

tänk att du kunde göra ett inlägg om att känna sig hemskt sjuk till något fint. jättemysig blogg.

#3 / / ♥Edie:

Hihi, den där muggen har jag också, visst gör den morgonkaffet (eller kanske teet i ditt fall) snäppet godare?!^^