SÅ SNURRA MIN JORD IGEN, RADION SPELAR VÅR SÅNG

Underbara fina morgon.
Jag är vaken.
Och sitter och njuter och myser.
Snart dyker carro förbi här.
Det är uppsatspluggande som gäller.
Efter det blir det ett träningspass.
Det blir att städa och packa.
Något i den stilen ser min dag ut.
Men först ska jag njuta som sagt.
Jag äter god frukost.
Men framförallt, jag dricker gott te.
I en utav mina favoritmuggar.
Kärlek heter muggen.
Lite så känner jag idag.
Publicerat i
#1 / / MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Önskar dig en fin onsdag! :)

#2 / / Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE):

söt mugg :)

#3 / / ADARAS.se - din bloggtidning på nätet:

Så fiin mugg vill ha! :D

#4 / / Fotograf Annie:

Vilken fin mugg :)

Gott med te :)

#5 / / karoline:

Tack snälla :)

Din muminmugg var himla fin den med!

Vad roligt att höra att skorna satt bra :) Dom är så himla fina så hoppas dom kommer till användning! Jag har inte kollat mitt konto ännu :p Men jag antar att pengarna kommit in (skäms vad dålig koll jag har).

Ha det fint. Kram

#6 / / Tove:

vilken mysig mugg!



(Ledsen om jag ger en kommentar du inte tycker om, men var jättegärna med i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort på 100 kronor! xx)

#7 / / vendela:

gullig kopp!:)

#8 / / Sofia Capel - Londonbloggen:

har mä den muggen! såå fin!

#9 / / Anna:

GUD så söt mugg, haha !