JAG ÄR RÄDD ATT FÖRLORA, MEN JAG ÄR LIKA RÄDD ATT VINNA

Har haft en skön och mysig kväll hemma.
Gått igenom lite papper.
Myst med carro och druckit te.
Ätit smörgåsrån med ost och grubblat på allt det där med livet.
Det är skönt sådant där.
När man avbryter ett tungt gympass med mys.
Där man kan lyfta tungt till att dricka varmt.
Sådant gillar jag.
Kontrasternas favorit.
Mm-mm, kan ligga något i det.
Jag tänkte gå och lägga mig på en stund.
Hade varit fruktansvärt skönt att göra det.
Imorgon är det handledning i en kvart, sen slut för dagen.
Känns galet skönt.
Jag klagar på att jag har fyra lektioner i veckan.
Men ingen av dem är särskilt långa.
Kanske just därför jag klagar?
Nåväl, mitt lillhjärta känns lättare.
Det är konstigt det där. Tisdagar känns alltid så mycket bättre än måndagar.
Sad but true.
jag saknar stockholm, och något mer.
Publicerat i