DET ÄR GALET VAD SÅ LITE KAN GÖRA SÅ MYCKET. STORT FÖR MÄNSKLIGHETEN, LITET PÅ JORDEN.Q

Tänkte den tanken idag.
Att det är så lite nu som gör mig så glad.
Att jag egentligen uppskattar varje dag.
Mina fina vänner och personer runtomkring mig.
Det kan göra min dag många gånger.
Eller vecka, eller helg.
Att vara omringad av dessa människor jag har här i Piteå.
Jag kan å andra sidan bli trött för små saker.
Eller känna någon känsla som inte funnits där på länge.
Det är skönt att jag har någon här som kan bromsa.
Eller som kan puffa mig framåt.
Jag drömmer rätt mycket nu igen.
Jag drömmer att jag är utomlands.
Vet egentligen inte vad det betyder.
Jag saknar värmen tror jag, eller solen. Det kanske är det.
Imorgon är det första dagen på en ny månad.
Jag tror jag lovade er att jag skulle skriva om något som gjort mig extra glad denna månad.
Vet inte vart jag ska börja där.
Men jag tar det imorgon för er.
Det känns väll som en bra idé?
Kanske ett osammanhängande inlägg.
Men det är lite så mitt liv ser ut nu. Fast på ett bra sätt.
Publicerat i
#1 / / cindy:

Ha en trevlig kväll! :)



Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration.



/ http://cindyvuong.blogg.se