hej tomten om du läser det här..

Så vill jag säga vad jag önskar mig i år.
Jag har varit en snäll person detta år.
Jag har ställt upp då situationen har krävts.
Jag har ätit en pepparkaka extra då och då för att bättre på snällheten ännu mer.
Vissa dagar har jag gjort extra snälla och fina saker.
Jag har studerat hårt, och pluggat massivs med timmar.
Jag har fina betyg och jag äter och sover bra.
Eller i vart fall försöker, men tanken finns där.
Jag gör så gott jag kan där. Jag kan bättra mig.
Dessutom så är jag en glad och trevlig person.
Om du nu läser detta tomten (min familj) så önskar jag mig denna.
En liten önskning sådär.
Jag kan hoppa över en födelsedagspresent.
Bara tomten kommer med denna till jul.
Att det är en vit telefon är noga. Men inte livsviktigt.
Min telefon jag har i dagsläget fungerar inte så bra.
När jag ringer så brusar den rätt fränt i mitt öra.
Jag tror att jag ibland drabbats av tinnitus. Vilket inte är bra.
Dessutom är den av variant seg-phone.
Så skulle du vara snäll att uppfylla min önskning lovar jag dig följande.
- Jag ska plugga ännu hårdare.
- Jag ska äta bra mat, och sova gott om nätterna.
- Jag ska vara ännu mer snäll än jag är idag.
- Jag ska försöka göra goda gärningar så ofta jag bara kan.
- Jag ska fortsätta vara den jag är idag, den glada positiva jag.
Publicerat i
#1 / / hanna:

Fin blogg du har! :)

#2 / / Mimmi:

På jakt efter den perfekta julklappen?!! klicka in på hemsidan eller kontakta mig för erbjudande! =D

Http://www.Luffys.se

#3 / / Vera:

Haha! Önskar mig också en, tror jag ska få!! Se resten av min lista på min blogg! ;)

#4 / / Blopparna - Emmy:

Vilken fin önskning du gjort till tomten! Tycker verkligen du verkar vara värd en ny telefon! Har själv den vita 4S och älskar den, så nöjd är något du absolut kommer bli och så har du en ny telefon för några år framöver!