jag vill landa i ett rum ett tag

Det har varit en dag utan dess like.
Nu ska jag passa på att påpeka att det bara är halva dagen sprungen.
Det är hälften kvar som ska springas. Så att säga.
Och jag vet inte om jag tycker om det.
Eller om jag faktiskt ogillar det.
En tung dag. So far. Det känns väll sådär.
Nåväl. Bit ihop och sen så är måndagen över.
Vilket känns bra faktiskt.
Jag tänkte göra bort lite ärenden idag också.
Eller tankar, och funderingar.
Vilket känns lättare för hjärtat.

Annars så lever jag vidare just nu.
Det hade varit fantastiskt härligt och bara få vara hemma idag.
Känner att jag hade behövt en ledig dag här snart.
Men det kommer till helgen. Det är så man får se det.
Mamma. Jag vet att du läser min blogg.
Ungefär såhär ser det ut nu hemma hos mig.
Do you like it? Gillar du det på engelska?




Publicerat i
#1 / / mami:

jätte fint, ett nytt rum, love you, jag längtar till helgen

#2 / / Josse:

oh jag ser min egen alldeles bestämda stolsplats vid köksbordet. PÅ BILD. Jesus. Nu blir jag stolt ;) hahah