Snart är det slut

Usch sorgligt men sant.
Det är dags att packa ihop sitt år i en resväska.
Ska imorgon hem och tillbringa tre månader hemma nästan.
Sjävfallet kommer jag att komma tillbaka.
Men ändå, det känns hemskt.
Ännu värre var det att säga hejdå till alla idag.
Krama om killarna och säga att vi ses snart igen.
Det kändes, på ett konstigt sätt.
Jobbigt, men som sagt var, vi ses snart.
PDOL here we come : )

Ska bli jätteskönt att se pappsen idag.
Undra när han kommer fram ikväll ?
Tolv eller före eller efter inatt?
Jaaa frågan är ju. Det kommer vara kaos.
Få med sig allt.
Roliga är att mamma inte tror jag behöver med mig så mycket.
Idag tror jag det gick upp för henne att jag ska vara hemma så länge.
Så kaaanske att jag får med mig allt.
Bara mina kläder, skor och hårprylar och parfymer och allt kommer med.
Då är i alla fall jag nöjd. Och mina jackor.
Nej kära vänner, det kommer väll bli tufft ikväll.
Vi får se vad som följer med mig hem och inte.
Träningen gick grymt bra idag btw, känns fint.
Så nu myser jag vidare tills att det blir imorgon. Eller något.
Kväll åtminstonde..


Publicerat i