Sämst på att sova länge

Jaa jag som hade planerat.
Planerat att sova jättelänge och vakna vid tio-tolv tiden.
Haha heejdåå på den kan jag säga.
Det blev klockan halv nio.
Men samtidigt , det är skönt.
Nu har jag hela dagen kvar och massor att göra.
Det är verkligen massor.
Som sagt ska tvätta, städa och fixa och dona och ha mig.
Så idag kommer pappa och hämtar mig.
Sen åker vi hem imorgon på morgonen :)
Kära vänner, vi ses i Kiruna imorgon hoppas jag.
Jag vill bara krama om alla där hemma.
Ska bli sjukt kul.
Sen åker vi till stockholm nästa vecka.
Längtar längtar !


Frågan idag lyder:

Vad fasen ska man ta med sig, när man ska vara hemma 3 månader?
Vad ska man ta med sig egentligen?
Allt?




Publicerat i
#1 / / Frida:

Matildan. Jag kommer troligtvis till helgen och stannar några dagar veckan därefter. Vi måste ses!!

#2 / / francken:

vad ska du göra i stockholm? :)