jag fortsätter i samma anda

Jaaa som sagt var.
Denna dag blev också väldigt effektiv.
Trots att jag varit ledig och fri.
Efter mardrömmsnatten och en långsam frukost började jag städa.
Så jag höll nog på några timmar med det.
Därefter så blev det att ta sig till skolan för valinfo.
Ska välja kurser man vill läsa, så det är viktigt att hänga med.
Därefter har dagen bara rullat på.
Gjort en massa saker och en massa ärenden.
Säger bara en sak, Carro och jag pluggar i fel branch.
Vi borde bli företgaskvinnor istället.
Driva ett företag för det är vi riktigt grymma på vid det här laget.
Så vem vet carro, vi kanske borde sadla om?

Nåväl, det är påsk imorgon.
Eller skärtorsdag för att vara exakt.
Men för mig är det påsk så jag åker hem imorgon.
Ska fira hela högtiden med familjen i kurra så det kommer bli kanon!
Ser jättemycket fram emot det måste jag erkänna.
Sååå nu gäller det bara att vara effektiv och packa.
Hur nu det ska gå, men det funkar säkert.
Det går säkert bra : )
Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli under påsken.
Kameran kommer följa med, men vi får se hur det blir.
Vi hörs säkert imorgon bitti, men om vi inte gör det.
Så ha en underbar och glad påsk kära läsare.
Jag vill att du är rädd om dig, och din omvärld : )


Kärlek




Publicerat i