Morgonmackan

Ser nästan alltid fram emot att äta frukost.
Där går det att variera sig så mycket.
Allt ifrån gröt, till yoghurt till mackort till vad som helst.
Så idag så var jag jättesugen på mackor.
Har ett par jättegrova bröd hemma som jag äter med skinka.
En kryddig sådan. Och så gott det är.
Till det dricker jag antingen en kopp te, eller så juice eller mjölk.
Det kan vara så gott att dricka ett glas kall mjölk ibland.
Så det är väll mina morgonrutiner antar jag.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och börja starta dagen.
Känns som att det kommer bli en bra dag idag.
Eller så vet man inte, men jag tror det blir bra :)
Blir så sorgsen när man ser att södra sverige har tokvarmt.
Och vad har vi för väder här?
Sämsta någonsin !
Nej nu hoppar jag i duschen, vi hörs ikväll.
Det är fullt race hela dagen :)







Publicerat i